Lite lite ledigt hade varit så skönt....

Igår gjorde jag mitt första pass på nya jobbet. Har ju bara gått intro tidigare. Drog iallfall till med ett 12 timmars pass. Gissa om jag var slut när jag kom hem. Hade hemsk huvudvärk, men jag trivs där blir nog ännu bättre när jag kommer in i rutinerna. Alltid jobbigt att vara ny. Ska iallfall jobba hela midsommarhelgen, känns si så där. Hela midsommar utan mina bästaste. Ska jobba vväldigt långa pass också så ingenting kommer jag se dom. Jesper jobbar också dubbla turer så det var den midsommaren. Men det ska nog bli bra iallfall. Lite jobbigt måste jag väl få tycka att det är. Hoppas det regnar heeela midsommar ;).
Veckan därpå var jag ledig väldigt mycket istället får hitta på någonting med barnen då istället. Blir bra det där. Det är faktiskt bra en sommar. Det är jag som har varit borskämd med mammaledighet och semester.

Imorgon har jag tenta i juridik TENTAÅNGEST så in i h-vete. Fy bubblan vad jag inte tycker om salstentor. Andaaaas! så ska jag tänka. Jag får ju ha lagboken med mig det är väl tryggt den är ju bara på si så där 2000 sidor. Men jag har gett mig tusan på att klara denna tenta utan problem. Känner mig ganska säker nu men det gör jag inte sen på tentan. Jag känner mig själv, har knappt fått i mig nå mat på flera dagar! Men snart har jag sommarlov. Eller jag ska ju jobba heeela långa sommaren. Men man är iallfall ledig när man kommer hem. Ska bli jätteskönt!

Nu ska jag gå och vila mitt huvud lite som gör ont!

Efterlyser solen!

Kommentarer
Postat av: mamma

Inte ska det regna heller. Ni hittar nog på något extra på jobbet och barnen kommer att vara här.

Tentan kommer att gå bra

2009-06-04 @ 13:38:19
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com
Postat av: Sara

Ja vi gick nog åtskilliga mil med de där två:) Hur är det med Asta då?

2009-06-09 @ 09:31:21
Postat av: Sandra

Hoppas det gick bra på tentan! Och nehej, det ska inte regna på midsommar! ;-)

2009-06-10 @ 11:59:47
URL: http://zandrisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0