Sommar, äntligen!

Nu verkar solen ha hittat Sverige och Falun. Så himla skönt. Även om jag inte är någon sol älskare så är det ju skönt att kunna vara ute. Idag har vi tillbringat dagen på lugnets utomhusbad tillsmmans med Madde och Benjamin. Banen bodde i vattnet de  nästan 5 timmar vi var där. Dom hoppa och "simmade". Ja det var verkligen en lyckad dag!



  

Mina underbara barn en solig dag i juni!

Annars så rullar det på som vanligt. Jobbar och njuter av de lediga dagar jag har. Midsammaren tillbringade jag på jobbet. Det blev en lång helg men helt ok iallfall. Det värsta var att jag saknade barnen enormt. Det är tomt utan skrot och loppi. Det bästa jag har. Nu ska jag vila på soffan :)... Bjuder på lite blandade bilder också. Från lite här och var!





Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!



Allt bra?

Var är de du jobbar nudå?



Kram Mia

2009-06-23 @ 22:38:23
URL: http://bustroll.blogg.se/
Postat av: Elin

Kul med lite bilder! :) fint kort på noah när han blåser på maskrosen!

2009-06-24 @ 10:27:05
URL: http://elolin.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0