Kräsen 3åring!

Maten är klar och jag väntar på att min anda hälft ska komma hem på en snabb lunch innan han åker tillbaka till jobbet. Han jobbar dubbelt hela helgen. Det är så tråkiga helger. Måste plugga och roa barnen. Just nu sitter Noah vid matbordet och kan inte förstå varför han inte får nå mat.

Min vfu är rolig iallafall. Vet inte om det är min dröm men ändå ett givande jobb. Min handledare är toppen och hjälper mig massor. Är mån om att jag ska få se så mycket som möjligt.

Här om dagen fixade vi pass till barnen eftersom vi ska på en liten resa i påsk. Det var en spännande upplevelse, Ida tyckte det var läskigt att gå in i polishuset så fort hon såg en polis stelnade hon till. Hon trodde hon skulle bli kvar. När dom väl skulle ta kort så blev min lilla treåring inte nöjd med bilden. Det ska börjas i tid eller? Men kvinnan tog ett nytt kort på Ida så hon blev nöjd. Jag tyckte visseligen att hon var otroligt söt på första bilden men det var ju jag det. Hon själv kommenterade att hon visade ju tänderna.

Nu ska jag avbryta ett bråk mellan syskonen gullstrand...

Kommentarer
Postat av: mamma

hon är bra rar den lilla damen

2009-03-07 @ 16:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0