Nu får det vara nog...

Helgen tog fort slut. Har varit ensam med barnen näst intill hela helgen. Jesper har jobbat och slitit. Igår var vi ute lite och gjorde en snölykta, eller vi och vi. Barnen tröttnade ganska fort så där stog jag. Ida blev lite sur när vi inte kunde göra en snögubbe men snön var inte sån. Är ju sån skare. Men idag har det snöat hela dagen. Så nu har det kommit massor med ny snö. Jag som önskar mig vår och lite värme. Skulle behöva det känner jag. Är trött på vinter och allt vad den har med sig. Sjukdomar och en massa basilusker.
Noah har gnällt lite i eftermiddag/kväll sagt aj aj och tagit sig för magen. Jag har lagt honom på soffan och massera magen lite. Nu på kvällen blev han ännu mer "gosig" lite febrig. Sen kräktes han också. Bläää... Måtte det vara nåt annat än magsjuka. Nu är det nån timme sedan och han sover efter en timme i badet. Han var pigg. Jag kan misstänka förstoppning också, "hoppas" det . Får se hur natten blir. Håll tummarna för oss.
Vill inte ha sjuka barn i veckan. Har ju min vfu. Nå ja! Men Noah ska ju till barn i morgon och kolla sin misstänkta allergi. Sist vi hade tid så fick Noah magsjuka och vad händer nu. Jo dagen innan vi ska dit kräk han. Undra om han inte vill dit. Nå ja nog om det!



Noah och "offe"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0