Plugg och spöken...

En liten paus i tentaplugg. Vet ni att jag är så stressad att jag mår illa ständigt just nu. Det är så mycket att läsa. Vad ska jag begränsa mig till? Vad är viktigt? Säg det. Jag ska klara tentan på fredag. Får inte missa på den. Då skulle det kännas hemskt.
Ska ha tenta i socialt arbete. Jag har ju jobbat så lite känner man igen ifrån verkligheten, iallfall lite från SoL. LSS är helt nytt. Visst jag har vetat om lagen och vad det är osv min inte så mycket mer. Nu ska jag veta massor. Socialpolitik, etik, integration, inkludering och allt vad det är. Hur sjutton ska jag komma ihåg allt i mitt lilla huvud på tntan. Får ju väldigt lätt blackout. Det är ju det som är med mig. Jag kan men jag minns inte när det gäller. Blir alldelens nervös. Men det har ju faktiskt gått bra hittills i skolan. Men just den här tentan känns enorm. Men det är en 15 p kurs och vi har mer än en bok kan jag säga. Nå ja det är väl bara att plugga tills det ryker ur öronen.
Nog om mitt plugg....

Igår kom Madde och Elin hit och höll mig sällskap. Jesper är i tällberg med jobbet. Vi kolla på en skräckis av alla filmer. Men jag älskar skräck. Hihi. När jag gick och la mig så hörde jag massor med konstiga ljud, tillslut Mammaaaa jag vill kissaaaa :). Men Ida var lite konstig igår kväll. Hon hörde saker och var rädd på riktigt. Tror hon är lite synsk den damen. På riktigt alltså, skratta ni bara men hon hör och ser ofta saker. Lovar att jag ska ta upp det med er en annan gång. Nu måste jag återgå till mitt pluggande!

Kommentarer
Postat av: mamma

kämpa på

2009-03-24 @ 16:25:40
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com
Postat av: Mela

Riktigt smarrigt, värt att testa :P :)

2009-03-27 @ 10:32:31
URL: http://melano.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0