Fräscha i solen...

Hmm sitter och tittar på Robinson här i min ensamhet. Kan inte sluta tänka på varför tjejerna ser så fräscha ut fast de sitter där på en öde ö. Hur kommer det sig!? Jag kan inte ens hålla mig fräsch när jag är hemma här i sverige en varm dag i solen. Jaja det är ju tv. Men det ska ju vara så hemskt år iår för deltagarna men jag tycker inte det verkar så. Kanske skulle sätta mig själv där haha! Min gravidmage (!) och genomsinliga hud. Det ni haha!!

Har iallafall  gjort den där förbaskade tentan idag. Men vad ger det mig om jag vet var just en författare sa i kapitel 10 i samhällsproblem tex. Varför ska det vara så viktigt att komma ihåg. Är det inte bättre att ställa en fråga som gör det mindre förvirrande. Ja ghar läst alla böcker men inte sjutton kommer jag ihåg alla författarna i alla böcker. Nej jag är faktiskt lite sur. Gjorde mitt bästa om det räcker eller inte återstår att se. Hade hemsk huvudvärk och mådde illa hela tentan. Det var jobbigt.

Nej nu ska jag fortsätta titta på tv. Snart kommer min andra hälft hem som jobbat dubbla turer idag. Dessutom kommer han hem med en rulle, alltså en kebebrulle utan kebeb för min del. MUMSIGT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0