Det var då det...

Sitter och tittar på gamla kort.. Det är rooligt =)..

Min lilla Ida 1 år och 8 månader... Jag och Jesper påsken 07, Noah i magen.

Trött mamma med liten Noah Lilla Noah bara några dagar gammal.

Lilla Ida 6 månader. Söt sommar tjej på stranden.

Noah 7 månader, reser sig själv och snart gick han också....


Ja vi har miljoner bilder. SKulle kunna sitte här hela kvällen. Kollat igonom bilderna då jag var gravid. När vi gick å väntade på våra små. Vilken lycka det var. Så lycklig som jag var då var det längesedan jag var. Den spänningen att få vara gravid och snart föda en ny människa. Nog  längtar jag efter en liten till många gånger. Att få vara gravid (även om jag inte har haft så bra graviditeter :)) Men nog längtar man ändå. När man låg där med värkar som gjorde så ont att man idag har glömt smärtan. Jag har ju glömt hur det känns när bebisen rör sig de små buffarna och sparkarna.. Men jag vet att jag kommer få vänta innan jag får en bebis igen OM jag får en bebis igen!!

Jag har två små som är det absolut bästa som hänt mig. Busiga men så goa.



Kommentarer
Postat av: madde

Vilka fina kort!!

2009-05-28 @ 09:39:34
URL: http://maddiepadde.blogg.se/
Postat av: mamma

Mormors bästa :-D

2009-05-28 @ 14:45:57
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com
Postat av: Elin

kan inte förså att dom varit så små...speciellt inte ida! de bästa!!!

2009-05-28 @ 19:57:27
Postat av: lin

hej vännen!

vilka fina kort, som vanligt!!

Vad ska du jobba med i sommar?

Håller med dej om bebisandet, jag är sååå sugen men det blir nog inga fler här tyvärr.

ha det så bra kram

2009-05-30 @ 23:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0