Uppdatering!

Heeeej nu blev ni paffa va ;)... Haha jag har tyvärr tappat lusten helt att skriva blogg. Händer inte så mycket i mitt liv.

Joo men vårat kök blev äntligen klart, men igår gick vårat kylskåp sönder DET HÄNDER INTE. Vi har specialmåttade kyl och frys så nu måste vi riva det vi gjort för att få in normalhöga så det blev både ny kyl och frys. Fint iallfall. Is och vatten i dörren, var inte alls meningen att vi skulle ha det men fick ett jättebra pris på ett sånt skyltex. Det går inte att få kyl och frys akut om de går sönder det är beställningsvara och vi kan ju inte vara utan i 1-2 veckor :(. Jajaa nog om det...

Annars rullar det på som vanligt. Barnen växer och gror. Stora börjar dom bli. Mina älkade små barn!

Nu orkar jag inte skriva mer :D. Kraam!!

 


Kommentarer
Postat av: moster Elin

jag tappar hakan! kollar in här varje dag och plötligt händer det! :)

2010-04-08 @ 21:28:17
Postat av: Lin

wihoo en uppdatering!!!!!

SKOJ!!

Du förresten var du på skolan i eftermiddags? Undrar om det var dej jag såg, men jag blev osäker då jag bara såg "dej" på håll

Trist med kylskåpet, men skönt att det gick att ordna!

kram

2010-04-08 @ 22:32:48
Postat av: Victoria

Japp plötsligt händer det Elin ;)



Lin; nej jag var inte i skolan i går. Det är så tråkigt men kul på samma gång. Alltid roligt med nytt. Men det är väl dit skattepengarna går! Kraam

2010-04-09 @ 08:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0