Motgångar...

Sitter på min inglasade altan och pluggar till uppsatsen eller jag har pluggat, nu är barnen hemma och det går inte så bra att plugga då. Men känner mig lite ensam och kluven vid uppsatsskrivandet. Vet inte om jag gör rätt eller hur jag ska göra med mitt empiriska material. KÄNNER MIG STESSAD OCH deppig! Men det ska nog ordna sig hoppas jag. Har aldig läst så mycket böcker som jag läst den senaste veckan. Det är såå intressant.
 
 Sen var det hälsan också. Den är inte på topp. Det är det ena och det andra. Ska in och ta ytteligare ett cellprov för att ett bslut ska tas om vad som ska göras och återgärdas. Det känns inte alls roligt.Men jag hoppas på det bästa och att allts ska ordna sig.

 Snart ska jag äntligen börja jobba också. Ser verkligen framemot det. Ska vara på samma ställe som förra sommaren och där trivdes jag jättebra. SKa bli roligt att se hur det är där nu. Ser fram emot en sommar där med alla!

Sen vill jag bara tala om hur trött och less jag är på POLLEN!! Bläääääää


Kommentarer
Postat av: maja

Se det positiva i arbetet, du tycker du har ett intressant ämne och har läst en massa bra litteratur. Sen är det jobbigt med stora arbeten som man är ovan med, det är bara att kämpa på det kommer att gå bra!!!

2010-05-11 @ 21:56:02
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0