Negativa Victoria!

Har suttit flitigt vid mitt köksbord hela dagen, i flera dagar faktiskt. Men inte blir jag nå klokare. Kommer inte fatta någonting utav tentan i morgon. Jag hatar verkligen salstentor, hata är ett starkt ord men salstentor får man hata. Sen är ju allting så himla intressant här hemma. Har inte ett plagg kvar nere i tvättstugan och det som hänger är blött, går inte att vika nu, torktumlaren är tom och vikt. Nää jag orkar verkligen inte med detta. Man undrar varje gång det är tentadags, VARFÖR????? Självplågeri är vad det är!

Regnet öser ner och har gjort det hela dagen. Det gör ju inte det hela mer positivt. Men men hade det varit sol så hade det inte heller varit bra. Mm en negativ blogg men jag måste skriva av mig lite. Trött på det mesta nu faktiskt. Fast jag har en underbar familj, det glömmer jag aldrig.

Lite kort kanske!





 Ladies night! Mamma fick det av oss döttrar när hon fyllde 50! Mycket roligare än vad jag trodde. Det blev en så hilma lyckad kväll. Var så längesedan bara vi gjorde något!






Ja men så lite plugg också då! Tjohoo! Om ett år är jag snart SOCIALARBETARE!!!


Kommentarer
Postat av: maja

kämpa på nu, det kommer att gå fint. Snart är det över. Då ska du unna dig något bra! kram mamma

2010-11-03 @ 16:26:21
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com
Postat av: Mela

Kul med lite liv i bloggen din :)



Du är så duktig!!

2010-11-03 @ 20:27:30
URL: http://melano.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hihi visst är det ;)!!

2010-11-04 @ 19:51:11
Postat av: Elin

Nä nu måste du vara positiv;) Fina bilder!!!! kraaam

2010-11-05 @ 00:57:53
URL: http://elinheffler.blogg.se/
Postat av: lin

oj här har det hänt grejer :-)

kul!

Salstentor är ett djävulens påfund! :-( snart snart snart är du klar! och tänk vad det är värt allt slit:-)

kraam!

2010-12-05 @ 08:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0