Tröttnat!

Har tröttnat riktigt ordentligt på min blogg faktiskt. Jag skriver inlägg men inte nån som kommnterar. Nu när jag la ut bilder på mitt hem som många frågat efter var det ingen som sa något. Jo min syster men hon har ju sett det i verkigheten, sen min mamma hon är duktig att lämna en liten kommentar. Jag är ju dålig på att uppdatera så därför har jag tappat en hel del läsare men jag kan ju se i "statusen" att det är en del som läser fortfarande. Har en rätt så dålig dag idag därför är jag på hugget hihi ;).

Nästa vecka är det dags för vfu, det ska bli väldigt roligt. Känner mig nöjd med mina placeringar den här gången. Första veckan ska jag gå med en enhetschef inom psykiatrin sen två veckor med en handläggare inom LSS, sen med enhetschefen igen. Psykiatrin är ju det jag ser mest framemot. Något som jag brinner mest för :)...
Men just nu har jag lite panik över att jag inte får tag på han jag ska gå med första veckan, han är sjuk :(. Hur ska jag då veta när jag ska börja på måndag. Hoppas han är frisk i morgon!

ne nu ska jag bädda rent i sängen. Skojigt inlägg va Haha

Kommentarer
Postat av: maja

Man får helt enkelt acceptera att det inte är många som kommenterar, så är det på min blogg också. men man ser ju att besöksräknaren ökar i antal :)

2010-09-23 @ 22:48:43
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com
Postat av: lydia

Hej!

Hittade din blogg för jag sökte efter mammor som studerar. Jag själv studerar till lärare och har två småttingar hemma, 2 och 4 år gamla. Det är intressant att läsa om hur andra får livet att gå ihop. Mina barn går på förskola nu men det är ju endå ett pussel ibland att få tiden att räcka till.



mvh Lydia

2010-10-22 @ 10:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0