Jaaaa!! Jag fixade det...

Idag fick jag äntligen mitt mail. Det var dessutom ett positivt besked, jag klarade tentan och det innebär att jag får fortsätta studera till socialarbetare. Jag är så glad och lättad. Nu är det bara allt annat runt omkring som ska fixas.
Joo jag har jätte jätteont i min rygg, kan inte gå knappt, liite synd om mej är det allt. Samtidigt som jag har en rejält förkyld Noah hemma som har feber, hosta och öroninflammation. Pencillinet hjälper dessutom inte. Det är ju lite frustrerande. Han borde ju bli lite bättre iallafall. Mmm så vi har en liten sjukstuga här hemma.

Jesper har börjat renovera vårat blivande matrum. Det ska bli roligt. Det kommer bli en stor förändring. Ska försöka ta lite kort under arbetet. Glömde dock ta en bild hur det såg ut där innan. Men inte var det fint precis. Grönt golv och orange väggar. EN grön bänk då det har varit en gammal tvättstuga. Men nu ska det bli ett matrum. Med öppna ytor, ljust och fint!

Nu ska jag kolla vidare på tv. Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis! Du är så duktig, så det var ju klart att du fixade det!



Kram Mia

2011-02-08 @ 21:29:35
URL: http://systrarnavirrpannor.blogspot.com
Postat av: Anonym

Åh.. shit vad kul med tentan! Riktigt bra gjort!!!

2011-02-10 @ 10:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0