Lite om Victoria

Jahapp har väl inte så mycket nytt att komma med igentligen. Vet inte vart jag ska börja ens! Trött jämt vet snart inte vart jag har mej själv känns det som. Men det är bara att kämpa vidare, vill man något måste man kämpa för det också är det inte då?

Tänkte skriva lite onödig fakta om mej själv, alla känner inte mej och vet inte vad jag gillar och vad jag faktiskt gjort i mina dagar :)

Jag kommer från avesta där jag gått alla mina år i skola och sånt där :). På gymnasiet gick jag omvårdnadsprogrammet och är alltså utbildad undersköterska, inget jag skryter med precis har nog aldrig varit så där jätteförtjust i själva arbetet, men jag älskar att jobba med människor så därför utbildar jag mig idag till socialarbetare, det går trögt men framåt!

Jag har åkt tjejvasan (!!!) den ni ;), jag har dansat balett, spelat fotboll (fram till första matchen jag var ju för sjutton bollrädd :)), friidrott, spelat innebandy, gått på aerobic och step up ganska flitigt, jag har spelat fiol i massor med år, jag har två underbara barn, jag har gjort stora misstag i livet men som jag gått vidare ifrån, ja det var lite om mina första år!!

Jag hatar folk som lägger sig i mitt liv som inte har med det att göra, jag gillar inte heller disktrasor de är bakteriefyllda äckliga och luktar spunk, Å alla hundägare plocka för guds skull upp efter din hund det gör iallfall jag :), Ormar, ormar är bland det värsta jag vet ni skulle ha varit med mig i thailand där finns det ju gått om äckliga djur och ormar. en dag när vi var ute på en promenad låg det en orm mitt på vägen lokalbefolkningen stod coh flaxade runt med kvastar och sa åt mej och Jesper att gå långt bort, den äckliga vidriga benlösa varelsen låg där och hade all makt över vägen, det var tydligen en KOBRA huvva....

Nu bor jag i Falun och älskar shabby chic, det är en inredningsstil som jag strävar efter, att få det så mysigt som möjligt här hemma. Inte nå skolexemplar av den stilen men grunden ska vara ljus, sliten och fin. Jag stör mig fruktansvärt mycket på att folk kallar allt som är vitt föc shabby chic så är det ju inte. Man kan inte måla en furumövel och sen sälja den och säga att det är shabby chic!  Det är iallafall min åsikt, ni kanske tycker nå annat :).

Japp lite om mej då! Fråga vet ja :) jag svarar gärna!

/Victoria

Kommentarer
Postat av: maja

Vad är det för stora misstag du gjort??

2011-02-16 @ 06:31:02
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0