Fredagsmys

Fredag och jag känner ingen större lycka för det.... Gnäll gnäll jag veet. Men ni skulle bara veta vilken press jag lever under nu.

Men i eftermiddag kommer Idas bästa kompis Filippa som ska sova över och vi har lovat barnen et vända till leklandet där vi tillbringar kvällen, vi äter pannkakor där och sen åker vi hem och har lite fredagsmys. Kommer bli mysigt det där. Ida är så lycklig över att få tillbringa så många timmar med sin kompis. Mammas stora tjej.

Imorgon kommer Jespers fd jobbarkompis hit med sin familj, vi ska äta lite gott och ha en trevlig kväl. Lite buzz kanske :).

Annars måste jag nog plugga resten av tiden. På måndag gäller det. Nästan på liv eller död... Kommer jag fixa det må tro?? Börjar verkligen tveka på mig själv och känner mig ganska oduglig. Har iallfall börjat i termin 6 av 7 på högskolan. Jag vill mer!!

Nee nu ska jag städa lite innan resten kommer hem. Kanske hinner plugga lite mer också..

Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: maja

Om jag kunde trolla,

2011-01-28 @ 20:15:55
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com
Postat av: Danielle

Jag tror på dig Victoria! Du kommer att fixa det här och passa jätte bra i yrket :)

2011-01-29 @ 11:57:55
URL: http://danielleee.blogg.se/
Postat av: Victoria

Tack snälla Danielle! Ja jag vill verkigen arbeta med detta... Nu SKA jag fixa det :)

2011-01-29 @ 15:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0