Livet

Året 2011 började så där... Blir nog så att jag jobbar ett tag innan jag orkar ta tag i studierna igen. Det är tufft att plugga samtidigt som man har två underbara barn som kräver sitt. Men hur ska jag lösa problemet me ett jobb. Jag har min fasta tjänst i falu kommun men hur sjutton ska Jesper och jag kunna jobba i vården samtidigt. Det är kvällar och helger det kommer inte gå ihop. Vi kommer aldrig ses. Det stressar mej massor.. Tänk om allt bara löste sig och blev bra. Livet är komplicerat ibland.


Kommentarer
Postat av: maja

det kan kännas hopplöst och man målar fan på väggen, men det brukar bli ganska bra ändå när man väl är där, vet det själv har många målningar på min vägg :)

2011-01-17 @ 19:45:47
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com
Postat av: lin

Det blev så tillslut alltså?!

Håller med om att det är tufft att plugga och ha barn, och inga pengar heller.

Tror du inte att du skulle kunna få nåt vikariat inom det du pluggar? Så du slipper gå tillbaka till ditt gamla jobb?!



Jag tror på dej och det måste du också göra vännen!!

Men nåt gott i det hela är ju att vi (om du kommer igen till hösten) kommer att kunna ses ofta :-)



kram på dej!

2011-01-17 @ 20:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0