Framtiden....

Ibland blir inte livet som man tänkt sig. Som ett slag i ansiktet förändras det på några minuter. Än finns det lite hopp kvar med det är ytterst lite. Vad det handlar om säger jag sen. Måste smälta det först, bara mina närmaste och några till vet vad det är.

Annars är det som vanligt, typ. Idas mage är väl inte tipp topp måste få träffa en läkare igen. Så här kan vi inte ha det. Snart börjar hon skolan och då kan hon inte vara hemma stup i kvarten för magens skull. Nej det här ska jag ta tag i. Men har lite svårt att ta tag i någonting just nu. Helst av allt skulle jag vilja gå i ide sova tills allt är ordnat och jag kan gå vidare.

Men jag vet det blir bra!

Lite bilder kanske?




Några bilder från vardagen. Barnen spelar ps3 och Noah bakar pizza. Viggo är mycket nyfiken på kameran och Lovis kom på besök!






DOm här fina tulpanerna fick jag av min fina sambo! Det kan glädja mycket när livet känns tungt



Kommentarer
Postat av: Anonym

så är det, på något konstigt vis blir det bra i slutändan, man får ta vara på det som ändå är bra. Och som du skrev, det kanske löser sig till slut.

Du och Lovis har samma min, munnen är lika :) <3

2011-01-14 @ 16:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0