Midsommarhelg....

Sitter här på min ingglasade altan och har det rätt bra faktiskt. Lyssnar på spotify och Melissa Horn, hon har så underbar musik. Hennes musik lyssnar jag jämt på speciellt när jag känner mej extra nere och ledsen, jag bli lugn av den på nå vis.

Ihelgen har det varit midsommar, ppå fredagne och självaste midsommarafton åkte jag och barnen till Avesta för att fira med fastrar mamma, pappa, farmor, kusiner och kusinbarn. Har tillkommit några partners mm, det var väldigt trevligt och barnen hade fullt upp och lekte till 00.00 då vi åkte hem. De somnade ovaggade kan jag lova. Det var roligt att träffa alla, det händer inte så ofta tyvärr, de flesta var där men några fattades tyvärr.

Tänkte bjuda på några bilder från midsommarafton i sonnbo hos faster:

   

Idag hade barnen vattenkrig, de kastade vattenballonger på varandra och sedan hoppade de sig torra i studsmattan. Dessa små troll är mina, helt otroligt ju att just jag fick så fina barn :)

    


Syskonkärlek!




Kommentarer
Postat av: maja

så de har äntligen fått ha vattenkrig ;) tur det blev varmt igen

2011-06-27 @ 20:28:27
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0