Sjukhusbesök igen!

Då har jag gjort det igen... Idag hade jag med mej lillasyster Sofie till lasarettet. Vill inte vara där ensam ju.

Gastroskopin visade att mitt magsår fanns kvar. Ska fortsätta äta mediciner och ta det lugnt och det är ju lättare sagt än gjort. I morgon ska jag ringa till avdelningen för att få veta vad mitt hb ligger på. Antagligen Inge bra, som vanligt. Jag är så trött och slut nu, vill hela bara sova. Magen gör ont efter undersökningen. Magkatarr som heter duga, undra om det är för att dom varit där och tittat?!

Önskar bara att det kunde bli bra, att allt kunde bli bra och att jag fick känna mej frisk, kry och pigg... Känner att jag är på bristningsgränsen hela tiden, men jag är i te mer än människa jag heller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0