Året 2012

Året har inte varit speciellt lätt men ändå haft en del kul med sej;

Januari; minns inte så mycket men jag började året med att jobba :)

Februari; min vän Sofia fick sin son

Mars; mina vänner Madde och Linda fick sina bebisar, Adam och Elise

April; inget speciellt

Maj; tungt i min depression. Bestämde mej för att jag ska ta körkort.

Juni; längtade efter semester, mådde inte så bra. Bytte vårdcentral

Juli; jag fyllde 30 år, Noah blev 5 år, lovis blev 2 år och jag fick veta att jag skulle bli moster igen våren 2013!

Augusti; Ida började ettan, stort!!! ❤

September;

Oktober; vi åkte till Riga på en mini resa, Jesper va till Bryssel på utbildning. På hans 31 årsdag fick vi ett positivt graviditetstest. Ida fyllde 7 år!

November; graviditeten va tung och saker förändrades.

December; vi förlorade fostret i vecka 12 men jag var i vecka 14. Sorgligt slut på året! Jag började övningsköra!

Har säkert glömt något med det är lite vad som hänt, jag hoppas verkligen på ett bra 2013. Nu är jag trött på motgångar :(... Hoppas på ett syskon till Ida och Noah och ett frieri 😌


Kommentarer
Postat av: Elin

Mm, en liten kusin vill vi ha och vi vill gärna gå på bröllop också! :)

2013-01-01 @ 13:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0