En liten ängel

Skriver i den här bloggen i stället. Startade en ny, startade en ny i hopp om att få skriva om lyckan och glädjen, vad som skulle hända i framtiden.

Men i fredags vände allting, ingenting blev som det skulle. In på akuten och där säger läkaren efter en lång stund att min lilla bebis hjärta inte slår längre. Det har stannat och nu väntar jag bara på att det ska störas ut. Det här är det värsta som hänt. Varför skulle min glädje dras ifrån mej. Varför fick vi inte uppleva detta igen. Vad är fel, är så rädd att jag gjort nåt fel. Nej jag orkar inte det här. Vill ha min bebis tillbaka. Livet kan vända så fort. Mitt lilla hjärta!



Kommentarer
Postat av: sara

Kan inte sätta mig in i din situation helt, men jag förstår ändå hur du mår. Spelar ingen roll vad man säger eller gör i det här läget, men tänkte iaf skicka över en tanke och en kram till dig!

2012-12-16 @ 18:52:02
URL: http://saranordman.blogspot.com
Postat av: Anna

Åh vad jag är ledsen för din skull Victoria! Du har inte gjort något fel, ibland blir det bara så. Finns inget tröstande jag kan säga, men jag hoppas att du får tid att sörja och har människor nära dig som du kan prata med.

2012-12-16 @ 19:22:58
URL: http://misstiili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0