Julen!

Igår känns julen inte alls kul. Det känns tungt och orkar inte med allt stohej inför. Av någon anledning är jag klar med i princip alla julklappar brukar vara ute i sista stund. Ödet eller nåt har gjort att jag är klar tidigare i år kanske var meningen, kroppen visste att jag inte skulle orka. Ska väl pynta hör hemma med de två fina barn jag har, gör det enbart för deras skull. Annars hade jag skitit i det. Tur jag har Ida och Noah, å Jesper så klart. Utan dom hade det varit ännu tyngre.


Kommentarer
Postat av: maja

klart du ska pynta lite, barnen behöver det och för deras skull ska man göra det som "vanligt"
när vi är tillsammans i jul får du se vulken familj du har som finns vid din sida och tillsammans ska vi leva vidare,

2012-12-18 @ 22:28:54
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0