Min midsommarbebis blev en liten ängel, sorg...

Hoppades på ett mirakel, hoppades verkligen på att det skulle ske. Idag var jag in på en extra kontroll och det visade sej att mitt barn, det lilla fostret inte levde längre. Nu har två läkare bekräftat det. Hjärtat bara brast, läkaren talade om att det var ett så kallat missed abortion, fostret lever inte med kroppen stöter inte ifrån sej det själv. Jag blev inlagd på kvinnokliniken och de sövde mej för att ta ut mitt döda foster. Hjärtat slutade slå i vecka 12 så allt såg bra ut, det hade vuxit på och låg på rätt plats men nåt har gått fel. Vad vet man inte. Nu är jag hemma och sorgen är djup, tårarna är många. Men alla fina människor som jag har runt omkring mej är helt underbara. Det ska ni veta!

Snart hoppas vi på att en ny bebis flyttar in i min mage. Det får ni veta tidsnog!

Kram


Kommentarer
Postat av: maja

När det har gått en tid så kommer det en liten ny bebis flytta in i din mage, <3 puss min älskade flicka

2012-12-17 @ 22:14:30
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0