Nu är julen över för 2012...

Idag gör det ont igen, saknaden påminner mej och det känns så jobbigt då... Gråta lite och sedan gå vidare. Julen är förbi, jag fixade det men det var jobbigt stundvis. Ibland ville jag bara gräva ner mej och försvinna för en stund. Men mina barns lyckliga stunder under julen får en verkligen att orka, dom är så fina ❤.

Julen har varit toppen annars, vi åkte till Avesta och firade en liten mini jul med min syster, Fredrik och lovis. Dom firade julen med Fredriks familj i år. Sen på julafton tillbringade vi firandet hemma hos min moster med resten av släkten på mammas sida. Det var trevligt!

Vi åkte hem igår på annandagen och barnen grejade med sina nya julklappar. Annars har vi inte gjort så mycket, bara vara, behöver det...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0