Dom som betyder mest..

Fattar inte men jag kan inte sova, det blåser ute och jag kommer inte till ro.

Låg å funderade lite och fick ett litet lyckorus, tänk va fina barn just jag har fått. Två underbara välskapta människor som jag älskar oändligt mycket. Det är dom som jag kan bli argast på men ändå älska mest, trösta, ha kul ihop med, det är dom som får mej att orka och se framåt. Utan dom vet jag inte!

Dom är så olika men ändå så olika, Ida är en känslig tjej som ändå vet vad hon vill och är framåt, lätt lärd & tänkare.

Noah han är mer framfusig, kramgo och hjälpsam. Han är vildingen själv men när han väl kommer till ro är han mysig.

Dom är helt enkelt alldeles underbara och perfekta. Är så glad att jag fick bli deras mamma och jag ska göra deras framtid till den bästa. Sen har de ju också världens bästa pappa, bättre kan det knappast bli :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0