Hemma med sjuk Noah!

Är hemma med Noah som hostar nå fruktansvärt. Han säger själv att det är svårt att andas i mellanåt. Nätterna är värst, tur det finns mediciner mot det. Hjälper ju en stund i alla fall.

Inatt har jag drömt en massa sjukt, tex om häxan surtant som var riktigt elak, hon kom in och förstörde allt för mej och min familj. För er som inte vet så är häxan surtant ett tv program på Bolibompa :). Sen drömde jag om jobbet, jag hamnade i en labyrint hittade inte vart jag skulle och förlorade massor med tid. Usch det var väldigt stressande och jobbigt. Kände mej helt tom och ledsen när jag vaknade.

Just nu sitter jag nere i badrummet och väntar på att Noah ska bli klar... Allt är mycket roligare om man får göra det själv... Även att duscha :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0