Idas tur att vara sjuk!

Nu har det gått över en vecka och jag har inte uppdaterat min blogg, men den är ju så tråkig. Skulle vilja ha någon fin design på bloggen. Har funderat på att byta blogg till blogspot men det är ju tråkigt att lämna den här också. Den har ju några år bakom sej nu. Någon som är duktig på design som skulle vilja hjälp mej?

Idag är jag hemma med Ida, hon hostar och mår inte alls må vidare. Hon klagar över huvudvärk och är mycket tröttare än vanligt. Missar en jobbdag igen, känns inte alls bra, känner mej så dum mot arbetskamrater. Försökte få tag i någon som kunde ca med Ida idag men det gick inte bra :(... Jaja inget att göra nåt åt. Blir väl en städdag för mej. Det behövs verkligen!!
Nu ska jag sätta igång! Kram på er!

Lilla sjuklingen på julafton <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0