Smärta from hell

Idag mår jag inte bra, känner nej ledsen och nere... Har kämpat i drygt 2 veckor med smärta i svanken och högra höften. Smärtan är som ilningar och molande värk enda ner i foten! Jag har jobbat med smärtan för det har ju gått bra i alla fall, även om jag gjort saker jag inte borde men vill inte att mina arbetskamrater ska bli lidande för att jag mår dåligt och har ont. I helgen har smärtan blivit så mycket värre... Nu har jag ont i båda höfterna, jag har svårt att sitta, ligga ner på rygg för då svankar jag, på sidorna för då belastar jag höfterna. Har knappt sovit någonting i natt pga smärta. Jag får ju inte ta nå tabletter heller för att jag har magsår! Så idag fick jag lov att göra det jag försökt att slippa, jag har fått lov att sjukskriva mej... Skäms över det och mår dåligt av det speciellt nu när jag vet vilket h*lvete det är på jobbet... Låt detta bara gå över nu :(...
Nog om det...

För lite mer än en vecka sedan fick mina vänner en liten pojk, sitt andra barn. En fin liten bebis, namnlös än så länge men va gör det när man är så söt :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0